@iEn FazdLin@
music
My Music.

Home site Me Linkies STUFFS
by3 2010
Dec 31, 2010 ✿ 1:26 AM ✿ 0 Royal Person (s)
hohooho.. sykur alhamdulillah sangat2.. aku masih bernyawa di akir penghujung 2010 yang telah membawa aku ke usia 15 tahun.. aku suka nom 5.. hehe.. tahun depan. @ esok laa kalau ikot kan.. aku dah masuk fom4.! Ohh myyy... sekejap sangat masa f3 berlalu.. aku .. aku .. tak dapat nak cakap apa2.. kalau laa dikenang kembali.. 1 januari 2010 telah memberi satu tamparan perasaan yang baru buat aku.. aku masih ingat.. aku daftar ke kelas 3 ihsan yg sememangnye membuat kan aku bertambah gembira.. ermm apa tak nye.. aku dah naik kelas la.. aku bersyukur dapat sekelas ngan ja! thn.. pagi tu.. orang memang dah ramai kat blok2 asrama,,, dan aku dan mak terus meluru ke tcer rita utk daftar kehadiran.. bile cek name dom.. aku dapat dorm solehah paras 1.. wahh.. fom3 memang istimewa coz sume paras bawah2..@ kelebihan tu. juz utk f3 n f5 yg nak exam.. hoho.. dapat lak sedom ngan pjah.. dini sebelah dom.. ok laa tu.. perjalanan hidup kat sana sepanjang 2010 sedikit meletihkan.. al mklumlahh.. nak exam.. kene belaja kuat n tekun2.. tak leh men2.. sykur sangat2.. azam tahun 2010 tercapai jua.. kejayaan yang di impi2 sejak aku fom1 lagi tuh..mula2  lepas tengok rsult pmr abang aku yang cemerlang.. lam aty aku cakap,, (ain.. aishh... 2010 ni turn mu plopp..huhu) .. kenangan lepas pmr memang bes2.. bg aku laa.. tak payah stdy.. x payah pkir sal exam2.. n juz rlax lam dom.. galop2 sekali skale aje..hoho~ time gi lawatan pom masih tergiang2 lam kepala otak aku.. yang pasti tirah muzammil duk sebelah aku lam bas.. hehe.. sedap gopp jalan2 ngan die.. tak laa bosan sangat cuti2 lpas pmr tanpa buku an.. abes je lawatan... bromm4.. blar terus dari mak lagam.. fuyoo.. cuti 2/3 miggu awal dari orang tu.. hehe.. aku suka kehidupan di rumah.. tak pernah bosankk! aku suka bersendirian di dalam bilik aku.. kat asrama mana boleh cmatu kan.. hehe.. dan.. ary ni ary laz aku cuti.. huhuuk :'( aku masih mahu cuti! tapi.. takpe.. aku kene teruskan idup di mak lagam.. ku berdoa biar laa aku dpat tawaran sester.. aku nak ke skulah baru yang lebih mencabar.. insyaAllah.. amin.. semoga 2011 yang akan datang menjadikan aku semakin matang dalam meneruskan kehidupan walaupun aku masih muda remaja ~ =)

Dashboard Follow

Princess Here



I'm Princess Ain Fazdlina . 8teen y/o . I've spend my whole year in cottage which three fairies take care of me-there.I back to my mom and dad when I was 15. Unfortunately, a bad fairy cursed me to sleep forever. I hope that someday a prince will kiss me and break this spell. Wait! I'm sleeping , how can I write? Ha! Ha! That was angan2 mat jenin. I'm so not a princess :)
Princess Ain Fazdlina

Time Machine


Borak-borak


Thank You
Skin edit by Adsa Adam
Basecodes by Jaja
Others ; xx
skin edited by : Munn Zakaria