@iEn FazdLin@
music
My Music.

Home site Me Linkies STUFFS
kak farah menaikkan semangatku ! tanx
Dec 28, 2010 ✿ 2:25 AM ✿ 0 Royal Person (s)
~ apabila BESTUD memberi nasihat~
wohoho.. ary ni.. aku tak busy mane.. tak de orang kat umah.. ni kak farah hazwani sis bestud kat TESMAL
aku tabikk r die.. cerdik semacam.. :) bangge ase sedorm ngan die tahun lepas..mase sedorm.. memang die tu rajin.. bersama kak aja.. dorang memang bguihh bab2 stdy.. lau aku.. ade laa jugak ase malas.. tp dorg tak.. tadi aku ada chat ngan kak farah.. die ade bagi tips tentang cara2 die belaja camne.. nak tau laa jgak care2 dak 10A memanjang ni stdy kn kn,.. aku nak tlis kat cni.. tanx a lot kak farah , aku salin strek cam ne die tulis tadi :-
1. JANGAN ponteng kelas..
2. JANGAN malu nak tanye cikgu lau x paham..klau malu jumpa lepas kelas
3.kalau dah paham tu, ajar orang lain lak
4.tidow dengan buku.. maksud die.. sebelum tido tu bace2 la sikit2, bangun tido mksure buku ada sebelah utk semak apa yang baca semalam balik..
4.JANGAN ingat exam lambat lagi, tinggal buku,, JANGAN SESEKALI!
6, kalau ada masa,kak farah siapkan homwrks hari tu jugak..
-jangan tangguh wak homwrks kalau tak merana idup.!
7.prep petang wak homwrks,,-prep malam stdi time!
8. hujung miggu stdy mende2 yang susah ex= bio,sej,phy,chm..
9.kalau nak tido.. baca mende2 yang perlu utk hafal
10.lau addmath.. jangan ponteng kelas.. (susah kan)
samapi sini je die sempat bagi tips coz mase tu aku kene chow.. so.. tak sempat nak tanye lagi.. btw.. nasihat die aku nak ikot laa.. tak boleh men2 cam f3 lagi.. f4 memang mencabar! insyaAllah.. apepom.. aku yakin laa die akan dapat 10A plass22 blew rsult SPM kuar nanti.. gudlck sis! =)

Dashboard Follow

Princess Here



I'm Princess Ain Fazdlina . 8teen y/o . I've spend my whole year in cottage which three fairies take care of me-there.I back to my mom and dad when I was 15. Unfortunately, a bad fairy cursed me to sleep forever. I hope that someday a prince will kiss me and break this spell. Wait! I'm sleeping , how can I write? Ha! Ha! That was angan2 mat jenin. I'm so not a princess :)
Princess Ain Fazdlina

Time Machine


Borak-borak


Thank You
Skin edit by Adsa Adam
Basecodes by Jaja
Others ; xx
skin edited by : Munn Zakaria