@iEn FazdLin@
music
My Music.

Home site Me Linkies STUFFS
nervous nak masuk f4
Dec 27, 2010 ✿ 8:48 AM ✿ 0 Royal Person (s)

~ waktu itu ~
hoho.. lau aku ikot kan kan.. ade empat ary je lagi aku nak cuti n enjoy2 ckit
memang pantas masa berlalu meninggal kan aku disini..
memang menggunakan prinsip masa itu emas.. tapi aku sendiri kurang mengisinyew
dengan aktivi2 yang memanfaatkan aku..
huhu.. lau aku pkir balik kn.. aku dah lama sangat cuti.. 3 minggu awal dari dax2 len
tapi tak muakk lagi :) aku suka cuti
pikir2 sal cuti.. aku tak lupa sekolah.. tempat aku menilai dunia ini
yang penuhh dengan macam2 perkara baru yang telahh membuatkan aku sering tertenye2
2011 yang hadir nanti.. telah membawaku ke usia remaja @ 16 tahun..
tika ini.. aku telahh merasakan bahwa.. masa kanak-kanakku yang tidak memeningkan
telah pergi berlalu..huhu.. saat aku sendirian di kamarku ini.. aku rasakan ketenangan..
bersendirian memang saat yang baik untuk aku..
apapunn.. aku akan hadapi sumenyew dengan daya yang masihku miliki...
kupohonn.. kejayaan mengekorikuu saat ini .. AMIN
insyaAllah =)



Dashboard Follow

Princess Here



I'm Princess Ain Fazdlina . 8teen y/o . I've spend my whole year in cottage which three fairies take care of me-there.I back to my mom and dad when I was 15. Unfortunately, a bad fairy cursed me to sleep forever. I hope that someday a prince will kiss me and break this spell. Wait! I'm sleeping , how can I write? Ha! Ha! That was angan2 mat jenin. I'm so not a princess :)
Princess Ain Fazdlina

Time Machine


Borak-borak


Thank You
Skin edit by Adsa Adam
Basecodes by Jaja
Others ; xx
skin edited by : Munn Zakaria