@iEn FazdLin@
music
My Music.

Home site Me Linkies STUFFS
Oh TreaDmiL
Dec 3, 2010 ✿ 1:18 AM ✿ 0 Royal Person (s)
~aku duk termenung sorang2 dengan komputer ni.. bosan teramat.. mak aku suroh aku stdy f4..aku ckap mlam ni laa~ alasan yang sama klau mlas.. aku sebenarnyew malas laa naip2 ni.. lau nak tengak cite.. tak de yang bes.. mak aku ckap.. ayah aku nak jual treadmil yang aku guna untuk jog'g nanti..aku tye kenapa??? die cakap tak de orang gune.. huhu..aku syang tradmil tuh. sedey ase,, nanti tak de tempat laa untuk aku jog petang2.. aku diam je.. lagipun,, dulu mak aku yang beli kan mende tu untuk die jog..tp skrang die dah kurus,,.. diet camne ntah.. aku jew semakin kembang..macam mane nih!!

Dashboard Follow

Princess Here



I'm Princess Ain Fazdlina . 8teen y/o . I've spend my whole year in cottage which three fairies take care of me-there.I back to my mom and dad when I was 15. Unfortunately, a bad fairy cursed me to sleep forever. I hope that someday a prince will kiss me and break this spell. Wait! I'm sleeping , how can I write? Ha! Ha! That was angan2 mat jenin. I'm so not a princess :)
Princess Ain Fazdlina

Time Machine


Borak-borak


Thank You
Skin edit by Adsa Adam
Basecodes by Jaja
Others ; xx
skin edited by : Munn Zakaria