@iEn FazdLin@
music
My Music.

Home site Me Linkies STUFFS
~fokus!fokus!~
Jan 13, 2011 ✿ 7:53 AM ✿ 0 Royal Person (s)
~ form f4 la plopp~
huhu.. ary ni.. aku dah balik umah.. memang ase lama sangat kat skulah.. dan aku tak nafi la.. aku selalu pkir nak balik umah.. tapi bukan homsck.. malu laa f4 hmsck!.aku tak camtu,, cuma aku rasa tak best mana laa.. bukan ape pom.. aku dpat dom paras atas sekali.. meletihkan.. aku arap lelah aku x ganggu aku cam skul rendah dlu2.. fom 4 ni.. aku amek PS.. aku suka subjek tu,,dapat lak sekelas ngan ain atirah.. tahun ni 3 org nama ain skelas ngan aku.. pening pale laa time org pggil..tapi tu tak jd masalah pom! cme kan.. tahun ni.. aku nak fokus lebih ckit,, yang aku sedeyh.. time masa PAI.. aku terpaksa berlawan dengan nafsu mengantuk TERLAMPAU yang serang aku! (sabor ain).. masa kat surau baru2 ni,, ade dak fom1 tu tgur aku.. igtkan sapa.. upenye farah chess..bguih la die skul kat ni.. senang ckit lau ak nak ajak ye men chess.. hehe.. kalau ikotkan laa.. btw.. aku tak nak dah jadi 'kelolor' dah.. memang nek f4 ni aku lebeyh belaja menghargai masa!. aku sayang masa aku.. so.. aku tak nak lalai n alpa.. aku arap la.. aku nekad nak jadi serius dah! kalau aku serius.. aku tak bape layan orang.,,senyum pom malas..(kejam ase).. aku arap aku berjaya! insyaAllah =) arap2 aku dpat 10 a+.. bio ,fzik, kmia sememngnye killer ckit wlapom ak x belaja mne lg sbjek2 tu..hehe.. xpe2.. usaha2.. :)

Dashboard Follow

Princess Here



I'm Princess Ain Fazdlina . 8teen y/o . I've spend my whole year in cottage which three fairies take care of me-there.I back to my mom and dad when I was 15. Unfortunately, a bad fairy cursed me to sleep forever. I hope that someday a prince will kiss me and break this spell. Wait! I'm sleeping , how can I write? Ha! Ha! That was angan2 mat jenin. I'm so not a princess :)
Princess Ain Fazdlina

Time Machine


Borak-borak


Thank You
Skin edit by Adsa Adam
Basecodes by Jaja
Others ; xx
skin edited by : Munn Zakaria