@iEn FazdLin@
music
My Music.

Home site Me Linkies STUFFS
cuti yang ditunggu-tunggu.. :)
Feb 1, 2011 ✿ 6:22 PM ✿ 0 Royal Person (s)
UM @ BiRu
hoho.. dah hampir 3 minggu aku kat smk mak lagam tuh.. memang banyak kali dah aku terpikir nak balik umah! dan marin sampai gak akirnye kat umah tercinta ni...hehe.. marim memang amat meletihkan coz ade TEC buat tahun 2011 ni.. walaupom leteyh.. aku ase hepi sangat2 coz U malaya menang!!!!!!!!!!!! memang HEBAT! UM memng nelang! aku syunk UM sangat2.. dan aku anggap dak2 Um tuh cm adek beradik aku lakew.. ye laa kan.. duduk satu bumbung.. sama2 berjuang untuk berjaya.. dah hampir 3 tahun UM menyepi diri.. laz2 aku ingat kegemilangan UM masa tu aku fom1..skunk ni fom4 dah..hoho :) aku hepi! hehe..dan apa yang aku gembira sangat la kan.. UKM n UPM dpt no bong! hehe.. USm pom bgus2.. hidup satu blokk katekan.. kawan2 aku yang aku rapat2 pom ade di USM.. semoga Um n Usm terus di tangge 1 n 2.. insyaAllah.. UKM?? haha. no komen! do i cre? haha.. hmwork yang bertimbumm aku nak wak 6t ckit.. skrang aku tunggu mak aku balik bawak bat ping-pong baru.. dah lama aku tunggu.. 6t bukak skolah kene men wakil skolah lak..! n kepada kawan2 aku yang dah pindah tu.. semoga korank sihat2 selalu.. dan aku memang sedeyh dengan kehilangan dak2 batch aku ni walaupom ade setengah2 tu tak la rapat mana.. tapi semngat batch tetap ade! ape pom.. lepas cuti ni.. aku akan terus berjuang utk kejayaan diri dan umah UM.. ~ aku sayang TESMAl! :)

Dashboard Follow

Princess Here



I'm Princess Ain Fazdlina . 8teen y/o . I've spend my whole year in cottage which three fairies take care of me-there.I back to my mom and dad when I was 15. Unfortunately, a bad fairy cursed me to sleep forever. I hope that someday a prince will kiss me and break this spell. Wait! I'm sleeping , how can I write? Ha! Ha! That was angan2 mat jenin. I'm so not a princess :)
Princess Ain Fazdlina

Time Machine


Borak-borak


Thank You
Skin edit by Adsa Adam
Basecodes by Jaja
Others ; xx
skin edited by : Munn Zakaria