@iEn FazdLin@
music
My Music.

Home site Me Linkies STUFFS
SELAMAT TINGGAL TESMAL YANG KUCINTAI
Feb 24, 2011 ✿ 5:11 PM ✿ 3 Royal Person (s)
bye
huhu.. dua tiga ary ni.. aku rasa sedeyh sangat..masa terima tawaran ke SESTER baru2 ni.. aku tak rasa hepy pom..ciyezz aku ckap aku sedeyh nak tinggal kan smk mak lagam yang dah sebati dengan jiwa aku..huhu.. giler sedeyh aku wase sampai aku tak boleh fokus utk maulud rasul khamis tu.. aku sayang gile kawan2 aku nak2 maliana, ja dan dini.. aku rasa..memang susah dah aku nak jumpa dorg.. mak aku cakap lam kete marim.. ~ nanti kak dah tak pergi dah skul tu..dah tak de urusan dah.. sebak gilew aku dengar die cakap camgitu.. ayah aku lak ~ aerm..3 tahun dah kak kat tesmal ni., lama dah op.. pindah gak akirnyew..huhu.. aku dah janji dengan diri aku sendiri yang aku tak kan pernah lupakan sekolah smk mak lagam dan kawan2 nya.. cikgu2 yang baik aty kat sane mmg aku tak lupakan ..terima kasih cikgu.. sememangnya tesmal telah mendidik aku menjadi seorang yang lebih matang yang berusaha untuk berdiri di atas kaki sendiri.. kenangan di smk mak lagam aku terpahat kukuh di sanubari insan kerdil sepertiku, buat kawan2 yang masih berjuang disana.. aku doakan muorang sehat2 selalu.. insyaAllah

Dashboard Follow

Princess Here



I'm Princess Ain Fazdlina . 8teen y/o . I've spend my whole year in cottage which three fairies take care of me-there.I back to my mom and dad when I was 15. Unfortunately, a bad fairy cursed me to sleep forever. I hope that someday a prince will kiss me and break this spell. Wait! I'm sleeping , how can I write? Ha! Ha! That was angan2 mat jenin. I'm so not a princess :)
Princess Ain Fazdlina

Time Machine


Borak-borak


Thank You
Skin edit by Adsa Adam
Basecodes by Jaja
Others ; xx
skin edited by : Munn Zakaria