@iEn FazdLin@
music
My Music.

Home site Me Linkies STUFFS
clinical pysocologists ?
Mar 14, 2011 ✿ 11:30 PM ✿ 0 Royal Person (s)
~Kerjaya pilihanku?? ada betul kowt~
huhu... semua nya bermula masa tu,cikgu kaunseling cakap 
cg ~ jangan tiru orang lain,kena jujur sebab ni semua tentang masa depan awak dan masa ni awak semua nak kenali kerjaya pilihan masing2 berdasarkan minat awak!
saya~ wah2! bersemangat! 
kitorang diberi 100 soalan yang agak pelik susunan nya.tapi GILER senang ajew.. saya jawab dengan penuh yakin dan tekun.semua soklan habis dijawab dengan senang,dan akhirnya masa yang ditunggu2 dah tiba
berdasarkan jawapan yang saya pilih saya ni kearah =
SIA ~ SEA
dan salah satu kerjaya yang berkaitan dengan diri saya ialah CLINICAL PSYCHOLOGIST..wah2.. doktor tak tergolong langsung dalam pilihan kerjaya yang tertera! tapi saya memang nak jadi doktor!
tapi bila pikir2 balik,memang kerjaya ni ada kaitan jugak dengan diri dan minat saya..bagus betul cikgu2 kat sini! saya dah tau saya kerjaya yang insyaAllah sesuai dengan saya! 
semua ni bukan saja2,,saya dan kawan2 perlu buat saya kerja @ buku skrap berkaitan kerjaya2 ini.adoshh! agak memeningkan ,bukan ape pom! saya sangat MALAS! tu jew..huhu :3


Dashboard Follow

Princess Here



I'm Princess Ain Fazdlina . 8teen y/o . I've spend my whole year in cottage which three fairies take care of me-there.I back to my mom and dad when I was 15. Unfortunately, a bad fairy cursed me to sleep forever. I hope that someday a prince will kiss me and break this spell. Wait! I'm sleeping , how can I write? Ha! Ha! That was angan2 mat jenin. I'm so not a princess :)
Princess Ain Fazdlina

Time Machine


Borak-borak


Thank You
Skin edit by Adsa Adam
Basecodes by Jaja
Others ; xx
skin edited by : Munn Zakaria