@iEn FazdLin@
music
My Music.

Home site Me Linkies STUFFS
mak , TAKE CARE !
Mar 16, 2011 ✿ 6:31 AM ✿ 0 Royal Person (s)
~ 2 minggu yang akan sunyi ~
huhu.. JUMAAT 18.3.2011 = mak saya nak pergi buat ummrah..
bagus laa... saya? mungkin rasa sunyi jugax laa.,, apa tak nye..biasa nya dalam seminggu mesti tefon mak..kalau duk asrama pom selalu wak camtuh.. nanti susah ckit laa,, ape pom! ketika mak buat umrah.>> saya berada di asrama dan seminggu lepas ni akan ade ujian! doakan kak boleh jawab ye mak :) 
huhu.. apa pom! saya sayang mak saya sangat2! semoga mak dapat buat ibadat dengan baik kat sana! insyaAllah 



Dashboard Follow

Princess Here



I'm Princess Ain Fazdlina . 8teen y/o . I've spend my whole year in cottage which three fairies take care of me-there.I back to my mom and dad when I was 15. Unfortunately, a bad fairy cursed me to sleep forever. I hope that someday a prince will kiss me and break this spell. Wait! I'm sleeping , how can I write? Ha! Ha! That was angan2 mat jenin. I'm so not a princess :)
Princess Ain Fazdlina

Time Machine


Borak-borak


Thank You
Skin edit by Adsa Adam
Basecodes by Jaja
Others ; xx
skin edited by : Munn Zakaria