@iEn FazdLin@
music
My Music.

Home site Me Linkies STUFFS
saya AMAT suka Privacy
Mar 13, 2011 ✿ 8:07 AM ✿ 0 Royal Person (s)
~saya amat suka duduk berseorangan~
nak citew sal prvcy,,saya sebenarnya suka sangat2 berseorangan.memang saya pelajar yang duduk di asrama, yang memang perlu duduk dalam satu dorm beramai2.tu saya tak kesah dan boleh la selesakan diri, tapi kan
saya lebih suka berseorangan, lebih2 lagi, kat sester satu dom 2 org.agak best dan selasa, dan kalau boleh saya nak tinggal seorang diri dalam dorm, kalau tak de orang len jiwa saya jadi tenang, pelik ke? haha,tu laa.kat umah,bila saya balik asrama,adek2 dah tau,jangan ganggu kakak (saya la tu) bila saya ada dalam bilik, jangan masuk! tegas kan? ntah.tu cara hidup saya,alang2 saya jew perempuan,memang sejak kecik duduk sendiri,memang besz.! takowt? tak laa..langsung tak wase camgitu!dan saya suka quote ni ~
I believe in a zone of privacy."
                                                                     Hillary Clinton

Dashboard Follow

Princess Here



I'm Princess Ain Fazdlina . 8teen y/o . I've spend my whole year in cottage which three fairies take care of me-there.I back to my mom and dad when I was 15. Unfortunately, a bad fairy cursed me to sleep forever. I hope that someday a prince will kiss me and break this spell. Wait! I'm sleeping , how can I write? Ha! Ha! That was angan2 mat jenin. I'm so not a princess :)
Princess Ain Fazdlina

Time Machine


Borak-borak


Thank You
Skin edit by Adsa Adam
Basecodes by Jaja
Others ; xx
skin edited by : Munn Zakaria