@iEn FazdLin@
music
My Music.

Home site Me Linkies STUFFS
Saya Rindu Tesmal
Mar 12, 2011 ✿ 8:31 AM ✿ 1 Royal Person (s)
~ rindu~
seing kali saya teringat sekolah ini, sekolah yang sangat bermakna buat saya.dan sekarang ni.saya RINDU tesmal.rindu kawan-kawan,rindu cikgu2,cikgu zahidin,.rindu betul kat Ja.Maliana.Pjah.Dini.Tiey F2.belaja elok2 yew.kalau boleh..arap2 laa dapat pergi lagi ke TEsmaL.mengimbau saat2 indah di sekolah TerCinta memang satu yang menyenangkan buat saya.semoga Tesmal terus sukses selalu..InsyaAllah

Dashboard Follow

Princess Here



I'm Princess Ain Fazdlina . 8teen y/o . I've spend my whole year in cottage which three fairies take care of me-there.I back to my mom and dad when I was 15. Unfortunately, a bad fairy cursed me to sleep forever. I hope that someday a prince will kiss me and break this spell. Wait! I'm sleeping , how can I write? Ha! Ha! That was angan2 mat jenin. I'm so not a princess :)
Princess Ain Fazdlina

Time Machine


Borak-borak


Thank You
Skin edit by Adsa Adam
Basecodes by Jaja
Others ; xx
skin edited by : Munn Zakaria