@iEn FazdLin@
music
My Music.

Home site Me Linkies STUFFS
SEKOLAH BARUKU (SESTER)
Mar 11, 2011 ✿ 1:47 AM ✿ 0 Royal Person (s)

~ perjalanan baru ~
setelah lama menghilang..ary ni aku nak coretkan sedikit tentang kisah semalam yang telah menjadi sejarah untuk aku.. bermula ary isnin minggu lepas la kan,, iaitu 28 feb 2011.. aku telah bersedia mendaftarkan diri ke sm sains  kuala terengganu @ sester yang terletak di area pasir panjang... nervs tu mmg ade.. tapi aku tak laa rasa sangat.. sampai jew kat sana.. bukak jew pintu kereta..aku n my parents disambut oleh anak didik sester yang peramah belake.. dorang tunjuk kn tempat daftar.. aku pom tanpa banyak soal pergi je laa.. kat sana laa aku jumpa hikmah..dayah.. qistina,,nureen..juned..n kak fadhlina pom ada tegur aku time first2 mari ni.. bersemangat la jugak coz rmai kenalan kat cni.. mak sedara aku pom ade dtg tgok cni coz umah die dekat2 ajew..pastu,, sabtu ary tu mmg bez r.. berkayak rmai2 kat kole ibai... fom 4 wajib kayak @ kenu kat cni.. nw exprienc 4 me lha kan.. bez giloz walau leteyh tahap hampir kronik
~ asrama~
aku lak sedorm ngan senior f5 nama die kak idayu ore kelate,, die pgawas n strek skema... 2 org je satu dom..n aku dicampak kan di dorm yang paling atas.. bahagian umah Beta @ kning.. tp kan... aku umah Gamma @ ijau.. tersesat kat umah kuning x de laa terasa sangat ..di asrma lak ade sedia mesin basuh.. aku dengan senang aty telah mencapak sume pakaian besar dan kecik dalam msin basuh.. tak perlu dah pikir bilew nak basuh kain kan.. kakak senior di sester sumenya baik2 belaka n caring2 jew.. tak laa cam di tesmal.. kat sini.. dorg alert sal junior2.. agak merimas kan.. tp okeyh2 jew..
aku bersyukur sangat coz kat sini kawan2 baik2 belaka.. x de yang berlagak n sombong2.. 2 ary orntasi tu mmg bez laa jugak.. n kitorg dibawa pergi jalan2 ke masjid krstal n pasar payang.. wat the matif ntah .. i m not sure.. .btw.. aku try sesuaikan diri di sekolah baru ni.. evn perasaan nak ke tesmal masih membuak2.. oke2.. i gotta go.. mud~ relax  XD

Dashboard Follow

Princess Here



I'm Princess Ain Fazdlina . 8teen y/o . I've spend my whole year in cottage which three fairies take care of me-there.I back to my mom and dad when I was 15. Unfortunately, a bad fairy cursed me to sleep forever. I hope that someday a prince will kiss me and break this spell. Wait! I'm sleeping , how can I write? Ha! Ha! That was angan2 mat jenin. I'm so not a princess :)
Princess Ain Fazdlina

Time Machine


Borak-borak


Thank You
Skin edit by Adsa Adam
Basecodes by Jaja
Others ; xx
skin edited by : Munn Zakaria