@iEn FazdLin@
music
My Music.

Home site Me Linkies STUFFS
sekor cicak = RM 5 ?
Mar 14, 2011 ✿ 5:56 AM ✿ 0 Royal Person (s)
~cicak punyew citew ~
citew nyew cam ni..tadi saya duk syok makan nasi kat ruang kuarge,ttbew datang laa adek saya 2 orang tu,dorang bawak pistol mainan yang ade puluru ape ntah.bang3! memang budax2 laa dorang ni..
ayah saya ~ eh2, kat luar umah banyak cicak tuh! gi laa tembak! sekor mampus ayah bagi rm5.kalau 10 ekor rm 50 laa.. 
saya~ boh! gi r bunuh cicak2 num! kaq nak makan ni ( tuju ke adek2 r sebab rasa rimas r dorang men berhampiran saya )
ayah ~ cepat2.. bunuh sume! (dengan semangat waja)
abang~ cepat arh! 
saya tak layan mana laa mende2 kotor gini..haha.,tapi bro2 tu sume gi menjalan kan operasi nak bunuh cicak2 yang berkeliaran tu (betul ke ayat ni? haha..watevalaa )
ayah saya gi solat,pastu adek saya cakap die dapat bunuh sekor jew..bagus jugax die alang2 masuhk jugax..boleh dah beli prepaid ckit.hehe



Dashboard Follow

Princess Here



I'm Princess Ain Fazdlina . 8teen y/o . I've spend my whole year in cottage which three fairies take care of me-there.I back to my mom and dad when I was 15. Unfortunately, a bad fairy cursed me to sleep forever. I hope that someday a prince will kiss me and break this spell. Wait! I'm sleeping , how can I write? Ha! Ha! That was angan2 mat jenin. I'm so not a princess :)
Princess Ain Fazdlina

Time Machine


Borak-borak


Thank You
Skin edit by Adsa Adam
Basecodes by Jaja
Others ; xx
skin edited by : Munn Zakaria