@iEn FazdLin@
music
My Music.

Home site Me Linkies STUFFS
Tahniah buat my only brother for the strek A in SPM! hebat!
Mar 31, 2011 ✿ 3:37 AM ✿ 1 Royal Person (s)
tahniah.tahniah.alhamdulillah
28 mac 2011~ masa ni saya dalam kelas.suasana sester dah bertukar apabila saat2 yang ditunggu2 untuk dak spm 2010 dah tiba. saya tak kenal langsung senior2 ctu sester dapat 36/90 orang strek a menjadikan sester berada di tangga pertama dalam terengganu dan ke 7 dalam Malaysia! i m proud to be a sesterian! hee.apa pom.dalam debaran mereka.saya turut merasakan debaran buat abang saya ..bang Lan!. alhamdulillah,abang sulong saya berjaya memperoleh semua A dalam SpM yang sens tulen die tu! saya rasa terkejut dan sungguh gembira! evn tak dapat 9A+ pom..kira oke laa..9A = 4A+,4A dan 1A- for bio..sokeeyh2.. dah hebat daa dan tahniah ! bukan senang nak dapat strek a dalam spm.. harap2 tahun depan,,saya pom dapat keputusan yang gempaq cam abang saya! insyaAllah ~ :))

Dashboard Follow

Princess Here



I'm Princess Ain Fazdlina . 8teen y/o . I've spend my whole year in cottage which three fairies take care of me-there.I back to my mom and dad when I was 15. Unfortunately, a bad fairy cursed me to sleep forever. I hope that someday a prince will kiss me and break this spell. Wait! I'm sleeping , how can I write? Ha! Ha! That was angan2 mat jenin. I'm so not a princess :)
Princess Ain Fazdlina

Time Machine


Borak-borak


Thank You
Skin edit by Adsa Adam
Basecodes by Jaja
Others ; xx
skin edited by : Munn Zakaria