@iEn FazdLin@
music
My Music.

Home site Me Linkies STUFFS
Siapa Kata Jadi Perempuan Tu Senang?? XD
May 26, 2011 ✿ 10:37 PM ✿ 0 Royal Person (s)

siapa kata jadi perempuan tu senang ??
nak kne ttup sne, ttup sini
tngok budak lelaki, pkai bju pagoda pon org x bsing
prmpuan, stoking pon kne pkai
cuba suh budak lelaki jdi prmpuan stu hri
komfem x thn brttup sume
tpi, prmpuan cool je
tgh pns pon leh lgi pkai jubah, hbt kan prmpuan ??

siapa kata jadi perempuan tu senang ??
tiap2 bulan, msti ad pnykit
nak pgi kls pon susah
klu leh, mse tgh jln tu nak je mraung sbb skit
cuba tgk budak lelaki , slamber je
kdg2 sthun skli pon susah nak dpt skit
tpi, prmpuan hdup brpluh2 thun dgn pnykit tiap2 bulan, survive je
tgh2 skit pon leh snyum lgi smpai org pon x prsn yg dia skit
hbt kan prmpuan ??

siapa kata jadi perempuan tu senang ??
hti ni Allah jdikn lmbut btul
cpt je sensitif
cuba tgk org ptus cinta
slalu prmpuan yg paling susah nak lupa
lelaki lps ptus cinta cpt je psg aru
cuba pgi wyg tgok cte hindustan
spe yg pling truk mngis?
prmpuan kan ?? lelaki leh gelak2 lgi
lmbut x lmbut hti prmpuan
tpi dgn hti yg lmbut tu prmpuan dpt mgkagumkn lelaki
hbt x prmpuan ??

dsebabkn susahnya nak jdi prmpuan nie lr ,, rmai prmpuan yg mrjuk dgn Allah
diorang ckp ,, Allah x adil
knpe Allah lbihkn lelaki ??
knpe prmpuan kne dgr ckp suami ??
knpe syurga prmpuan trletak d bwh kaki suami ??
pdhl jdi prmpuan tu sgtlh susah
bak kte org ,, nak jge 10 anak lelaki ,, x susah mcm nak jge sorg anak prmpuan

dan dsebabkn prsaan negatif kat Allah nie ,, ramai prmpuan2 kat luar sne yg rebel
diorang pkai pkaian yg tdk mntup aurat dgn alasn, 'lelaki x payah ttup pon'
diorg brni brtpuk tmpr dgn lelaki
diorg sggup gdaikn diri diorg sbb prcye dgn jnji mnis kksih yg bsuk hti

kesian kan kat diorg ??
dsebabkn fkirn yg negatif trhdap Allah, diorg sggup rosakkn diri diorg
diorg ckp diorg buat cam tu sbb Allah x adil

prsoalnnye skrg
btul ke Allah x adil dgn prmpuan ??

btul ,, syurga prmpuan trltk d bwh kaki suami
tpi ,, cuba ingt blik ,, syurga sorg anak lelaki trletak d bwh kaki spe klu bukan kaki ibunya ??
btul ,, isteri kne ikut ckp suami
tpi ,, sorg anak lelaki kne taat pd ibunya 3xi lbih utame drpd ayahnya
x adil lgikh Allah pd prmpuan ??

Allah bkan stkt adil ,, tpi Allah tu sgt syg kat prmpuan
utk lelaki ,, syurga isterinya trletak d bwh kakinya
klu pling byk dia ad 4 org isteri
cuma ad 4 org yg syurganya brgatung pd sorg lelaki tu
tpi prmpuan ,, dtkdirkn ad 15 org anak lelaki
brmkna ad 15 org yg syurganya trltak pd sorg prmpuan tu
mashaAllah ,, hbatnya prmpuan kan ??
knpe prmpuan hebat ?? sbb ksih syg Allah yg jdikn kte hbat

cuba dgr pula lagu2 yg brkumandang dkt radio
byk lgu psl prmpuan kan ??
cnthnye mcm lgu SUMAIYYAH ,,
jrg kte dgr lgu sal lelaki
syg x syg Allah tu dkt prmpuan ,, smpai prmpuan dksihi mcm tu skli dkt dunia

tengok pula, bila seorang lelaki berjaya
orang akan cakap
'disebalik kejayaan seorang lelaki terdapat seorang perempuan di belakangnya'
kita x pernah dengar orang cakap
'disebalik kejayaan seorang perempuan terdapat seorang lelaki di belakangnya'
kan ?? hebat x Allah jadikan perempuan tu ??
masih x adil lagikah Allah dekat perempuan ??

Allah sebenarnya terlampau adil dekat perempuan
sampaikan disebabkan susahnya nak jadi perempuan ni
perempuan senang nak masuk syurga
tengok hadis ni

"Apabila seorang perempuan mendirikan sembahyang lima waktu, berpuasa sebulan (Ramadhan), menjaga kehormatan dan taat kepada suami, dia akan disuruh memasuki syurga melalui mana-mana pintu yang dia sukai."
(Hadis Riwayat Ahmad)

x adil lagikah Allah dekat perempuan ??

oh perempuan, sedarlah
betapa sayangnya Allah dekat kita
betapa cintanya Allah dekat kita
tapi, kenapa kita nak rosakkan diri kita kerana fikiran2 negatif yg x berasas dekat Allah ??

Allah jadikan perempuan tu sebagai hiasan dunia
bayang, dunia yg besar ni, dunia yg cantik ni, kita jadi hiasan
dan seindah2 hiasan tu adalah wanita solehah
kesiannya dekat kita kalau kita tolak untuk jadi seindah hiasan kan ??

Dashboard Follow

Princess Here



I'm Princess Ain Fazdlina . 8teen y/o . I've spend my whole year in cottage which three fairies take care of me-there.I back to my mom and dad when I was 15. Unfortunately, a bad fairy cursed me to sleep forever. I hope that someday a prince will kiss me and break this spell. Wait! I'm sleeping , how can I write? Ha! Ha! That was angan2 mat jenin. I'm so not a princess :)
Princess Ain Fazdlina

Time Machine


Borak-borak


Thank You
Skin edit by Adsa Adam
Basecodes by Jaja
Others ; xx
skin edited by : Munn Zakaria