@iEn FazdLin@
music
My Music.

Home site Me Linkies STUFFS
aku budak sgt serius ke?
Jun 1, 2011 ✿ 4:09 AM ✿ 0 Royal Person (s)
= aku dah penat laa=
semenjak sayee melangkah ke sester.. macam-macam orang daa yang saya jumpa.kebanyakkan nyee baik-baik.
namun.apa yang saya pelik ngan kawan-kawan sayee.most of them cakap sayee cmni 
"ain,giler serius kaw hari-hari.. "~ rusha
ade tuu " ain,stress sangat ker??" ~ syu
" ain,taw tak..mu laa orang yang paling serius dalam kelas 4RZ ni tau?" ~ amal
"mula-mula aku jumpa kau,aku takot nak tegur taw x? giler seriuz mukaa kaw" ~ tifaa
" aku sokong kak aida cadang mu sebagai PKR coz mu memang serius" ~ aisyaa
bilew sayee tanye kawan-kawan lain,jawapan die " awak memang serius sokmo kan" ~ ruby
"aku ingat mu ni style sombonk taw x masa mula-mula jumpa..ekpom muka serius laa" ~ nureen
"awak cakap saya serius..awak tu sama laa " ~ nureen kemaman
"jangan tekan sangat ain! senyum ckit laa,, kaq  teh x tekan ner pom exam taw" ~ kaq teh PKR Gamma
konklusi nyeww
ADA KER SAYA NI SERIUS??
saya tak rasa camtuh pom laa..saya hadapi idup cam orang lain jugak..xder laa serius sangat
dah tu saya nak buat muka camner lagii sebab saya dah jadi diri saya
p/s : saya dah bosank dengar perkataan SERIUS !!
tengok laa.. bukak skulah nanti ! i will be the serius one.. masa tu laa korang tau laa camne time sayee 
BETUL-BETUL SERIUS!! XD

<<sayee takut gemokzs!>>


Dashboard Follow

Princess Here



I'm Princess Ain Fazdlina . 8teen y/o . I've spend my whole year in cottage which three fairies take care of me-there.I back to my mom and dad when I was 15. Unfortunately, a bad fairy cursed me to sleep forever. I hope that someday a prince will kiss me and break this spell. Wait! I'm sleeping , how can I write? Ha! Ha! That was angan2 mat jenin. I'm so not a princess :)
Princess Ain Fazdlina

Time Machine


Borak-borak


Thank You
Skin edit by Adsa Adam
Basecodes by Jaja
Others ; xx
skin edited by : Munn Zakaria