@iEn FazdLin@
music
My Music.

Home site Me Linkies STUFFS
~mimpi yang panjang~
Jun 3, 2011 ✿ 12:14 AM ✿ 0 Royal Person (s)

apesal sayee letak pic angelina ni? haha
kes nye,semalam sayee tidur lewat lah jugak dalam pukul 2 pagi buat homworks sikit.ingatkan lepas buat homworks tu , saya nak baca novel After Midnight yang dah lama tak terbaca, then.mengantok la pula, tertidurlah jawabnya , nak kata before tidur saya ada tengok filem seram, tak ada laa, tapi pada malam tu
saya dapat mimpi,panjang laa bagi saya. maybe letih sangat sampai mimpi pun menakutkan
first-first, saya mimpi terperangkap dalam sebuah kawasan sekolah < dalam pejabat > dimana ada gempa bumi, then dalam pejabat tu ada kawan saya yang agak baik la. dia ni kaya raya, anak tokey minyak besar,  dijadikan cite, si Angelina Joly ni datang nak tembak kawan saya tu.. aiks,, saya pom jerit laa,, MIRAAA,! last2 angelina pom tembak la dan sempat lagi cakap ":SORRY saya terpaksa ", mungkin ni kesan lepas tonton cite WANTED yang giler saya minat tu, kecian kawan saya dalam mimpi ni., menangis terlalak saya dalam mimpi XD
situasi kedua ~
saya dan kawan-kawan kat sekolah, yang pelik nye. semua kawan-kawan yang terlibat dalam mimpi saya ni pelajar tesmal, nak dijadikan cite, kitorang ditempatkan di dalam dorm, 2 dorm,,saya dapat dorm yang kedua
tetibe,,,, saya dengar ada orang nyanyi,rupa-rupa nya Dira AF datang nyanyi,yang saya peli nya. titibe jer bertukar hari tu hari Guru, ramai gila orang, pastu....erm....< malas laa plak nak taip,... sampai sini je laa > haha

Dashboard Follow

Princess Here



I'm Princess Ain Fazdlina . 8teen y/o . I've spend my whole year in cottage which three fairies take care of me-there.I back to my mom and dad when I was 15. Unfortunately, a bad fairy cursed me to sleep forever. I hope that someday a prince will kiss me and break this spell. Wait! I'm sleeping , how can I write? Ha! Ha! That was angan2 mat jenin. I'm so not a princess :)
Princess Ain Fazdlina

Time Machine


Borak-borak


Thank You
Skin edit by Adsa Adam
Basecodes by Jaja
Others ; xx
skin edited by : Munn Zakaria