@iEn FazdLin@
music
My Music.

Home site Me Linkies STUFFS
all about LIFE
Jul 19, 2011 ✿ 5:05 AM ✿ 0 Royal Person (s)
~ SEJENAK.SEKETIKA ~
huhu, kucing kat atas ini bukan milik saya , dia milik senior saya , comel dan manja ! saya suka belai dia
dunia ibarat tiada tekanan dan stress apabila saya memengangnya ! ibarat sesuatu yang sungguh menyenangkan ! tekanan jua hilang ! dan hanya si comel ini mampu membuatkan saya tersenyum walau dia hanya seekor insan Allah bergelar KUCING ! kasih - sayang terhadap makhluk tuhan ini tetap dirasai , :D
haha ! biar orang cakap apa-apa pom macam "ain pelik " , "ain kelakor" , wat eva la. yang pasti saya jadi DIRI SENDIRI ! :) tiada istilah hipokrit dalam kamus hidup ini <3

CIKGU MAD bersara :(


beliau tak pernah ajar saya , namun kenapa saya SEBAK dengan perpisahan ini ?
beliau cikgu yang baik dan disayangi ramai , masih ingat , beliaulah yang selalu memberi kata-kata pembakar semangat buat pelajar SESTER pada waktu pagi almost everyday
dan saya yang pada mulanya tak berminat untuk mendengar namun makin lama kelamaan saya sangat berterima kasih buat cikgu yang sentiasa berkongsi maklumat tentang isu semasa dan kehidupan ini ! 
masa kayak tempoh hari , kenangan dimana saya terbalik dari kayak dan cikgu mad ada bersama menyaksikan kejadian itu , kata-kata nya buat saya semangat untuk terus sambung kayak ke Pulau Kapas , 
perpisahan ini mungkin lebih dirasai oleh rakan-rakan lain yang sempat menimba ilmu bersamanya ! 
semoga cikgu Mohamad bin Daimin sentiasa sihat dan panjang umur 
terima kasih cikgu <3 :)
sester
maaf buat kawan-kawan yang nak sangat baca kisah luahan ketidakpuasan hati saya tentang s*****r hari itu kan , entah dari mana dorang dapat tahu (=,=) ! heboh sekejap ! untuk tidak menimbulkan fitnah buruk sangka ! saya padam je kesah semalam , yang pasti tiada orang yang sempurna di muka bumi Allah yang indah ini , kehidupan harus diteruskan , dugaan yang mendatang perlu ditempuh dengan kesabaran
moga-moga , semua dapat yang terBAIK ! mohon keampuanan ,
p/s = krisis air di sester makin membarah ! rungsing*






Dashboard Follow

Princess Here



I'm Princess Ain Fazdlina . 8teen y/o . I've spend my whole year in cottage which three fairies take care of me-there.I back to my mom and dad when I was 15. Unfortunately, a bad fairy cursed me to sleep forever. I hope that someday a prince will kiss me and break this spell. Wait! I'm sleeping , how can I write? Ha! Ha! That was angan2 mat jenin. I'm so not a princess :)
Princess Ain Fazdlina

Time Machine


Borak-borak


Thank You
Skin edit by Adsa Adam
Basecodes by Jaja
Others ; xx
skin edited by : Munn Zakaria