@iEn FazdLin@
music
My Music.

Home site Me Linkies STUFFS
semuanya berSEBAB
Aug 18, 2011 ✿ 7:13 AM ✿ 0 Royal Person (s)
enjoy with new CL
sejak empat menjak ni , saya minat dengan color ungu / purple
terBAIK 
kalau dah suka jangan nak buat macam mana kan 
bagi mengaplikasikan warna baru yang menjadi kegemaran saya ni
saya telah =
* menempah 2 pasang baju raya yang ade mix color purple 1 black mix white
* kasut raya color purple jugee
* cadang contact lens pun purple laa
selepas ni , tengok laa , sumua barang-2 saya akan bertukar color 
hehe
minggu ni start pakai 
yang jernih je , percubaan katakan
 kakak yang jual tu cakap kalau belom pernah pakai baik cuba yang biasa-2 dulu
dan saya mencuba , trimas buat roomate tersayang kiena yang mengajar macam mana
masuk kan dan keluarkan amenda alah ni
senang , kacang jee
lepas pakai ni , rasa macam dah tak rabun lagi
bes and enjoy laa
pasni nak beli yang color-2 lak , macam hok mirul (adik saya ) haha
p/s = berjaya turunkan 1 kilo dalam masa 1 minggu 
2 minggu = 2 kilo laa , weee ~~ XD



 







Dashboard Follow

Princess Here



I'm Princess Ain Fazdlina . 8teen y/o . I've spend my whole year in cottage which three fairies take care of me-there.I back to my mom and dad when I was 15. Unfortunately, a bad fairy cursed me to sleep forever. I hope that someday a prince will kiss me and break this spell. Wait! I'm sleeping , how can I write? Ha! Ha! That was angan2 mat jenin. I'm so not a princess :)
Princess Ain Fazdlina

Time Machine


Borak-borak


Thank You
Skin edit by Adsa Adam
Basecodes by Jaja
Others ; xx
skin edited by : Munn Zakaria