@iEn FazdLin@
music
My Music.

Home site Me Linkies STUFFS
GudbYe form4
Nov 19, 2011 ✿ 12:14 AM ✿ 0 Royal Person (s)
 everythingg tentang form-4 sudah berlalu , memang agak sedih , banyak yang berlaku 2 minggu akhir ini , 
saya besar-2kan gambar sebab kali ini ianya dah jadi memory yang akan dikenang. ~

dengan DukDEx ! haha , Kem Jati Diri Unggu Form 4

~ Jamuan Gamma with seniors , we ill miss u <3 ~
  
~ puyuh and the geng yang telah terkorban , best sembelih 3 ekor sorang ! ~
~Jamuan Prs kat luar , makan-makan free~



~ yummy-2~ tanx cikguu~
~Jamuan 4RZ 2011 , pizza , ayam RFC , nasi , mee , and soo on ! 4RZ kayaa laa , haha ~


~ i will miss u all , next year saya dah tukar masuk 5BT ~

RESULT !! = Teruk ! 
kena pergi tusyen ! yeah !
ayah marah main facebook ! saya amat kecewa dengan diri saya , huhu tapi masih boleh perbaiki , 
InsyAAllah 
p/s = saya tak tahu kenapa , tapi saya rasa saya akan rindu mentee saya sorang ni ( kak Tasnim ) , harap dia dapat lakukan yang terBaik ,
Much LOve , ;)

Dashboard Follow

Princess Here



I'm Princess Ain Fazdlina . 8teen y/o . I've spend my whole year in cottage which three fairies take care of me-there.I back to my mom and dad when I was 15. Unfortunately, a bad fairy cursed me to sleep forever. I hope that someday a prince will kiss me and break this spell. Wait! I'm sleeping , how can I write? Ha! Ha! That was angan2 mat jenin. I'm so not a princess :)
Princess Ain Fazdlina

Time Machine


Borak-borak


Thank You
Skin edit by Adsa Adam
Basecodes by Jaja
Others ; xx
skin edited by : Munn Zakaria