@iEn FazdLin@
music
My Music.

Home site Me Linkies STUFFS
Senior Yearr !
Feb 21, 2012 ✿ 9:04 PM ✿ 1 Royal Person (s)
huhu . okeng . dah lama tak update blog 
wahooho . sekarang dah bulan dua lah awak !
saya dah form 5 . okey . saya tak rasa macam itu pun act . kadang rasa macam form 1 jer .(oke over) 
jadi ahli kelas 5 BT ( Budak Tadika) agak best . Bilik paras bawah dan kelas pun paras bawah .  
( gemukkk lah camni ! --") 
deskmate tahun nii jatuh kepada Athifah ( yang tengah) dan Alia ( dua dari kanan ) . mereka dulu pun dari kelas yang sama . enjoy je sebab dua-dua baik . Farahiyah ( paling kiri ) my PKK yang tegas dan berdidikasi . yang sebelah dia pula budak terer Kimia orang gelar Surti (ala-ala bibik indon nama dia hehe). 

saya makin gemuk . =,="
i wanna diet derrr !
apa-apa pun . bila masuk tahun ni . TOV langsung tak study you ! 
kesibukkan lah sangap . takpe , saya akan pastikan SPM nanti rsult gempak !
rumah Gamma dah nak naik . saya sangat gumbiro ! haha 
Budak Form 4 ?
mereka dah jadi budak SESTER dah 31 Jan dulu . 
harap-harap diorang dapat hormat kitorang dan jangan nak cari pasal jer . tak mo gaduh-gaduh ,
 yang pasti junior saya dari TESMAL tiada . yeah ! I m happy to hear that newsss hehe . ada lah seorang junior form4 ni , bagi saya agak pelik dan lawak . anyway dia berjaya buat saya gelak dan release tensionn kot . kreditt to Musfirah ! haha . 
okey then . ada urusan negara yang perlu dilaksanakan . bulan dua dah nak tutup tirai . 
apa-apa pun , moga segalanya berjalan dengan lancar . insyaAllah <3 
p/s : I m homesickk der --"
lawatan PRS bulan 3 . ke Singapura bila ? 
 
( 5 Al- Batani ) <3





Dashboard Follow

Princess Here



I'm Princess Ain Fazdlina . 8teen y/o . I've spend my whole year in cottage which three fairies take care of me-there.I back to my mom and dad when I was 15. Unfortunately, a bad fairy cursed me to sleep forever. I hope that someday a prince will kiss me and break this spell. Wait! I'm sleeping , how can I write? Ha! Ha! That was angan2 mat jenin. I'm so not a princess :)
Princess Ain Fazdlina

Time Machine


Borak-borak


Thank You
Skin edit by Adsa Adam
Basecodes by Jaja
Others ; xx
skin edited by : Munn Zakaria