@iEn FazdLin@
music
My Music.

Home site Me Linkies STUFFS
Hey 17
Mar 8, 2012 ✿ 9:41 PM ✿ 0 Royal Person (s)
Tempat : CC anjung siber SESTER
Masa : 1. 25 petang , Jumaat
Tarikh : 8 Mac 2012 

wahoo . sunyinya sekolah . Pada hari yang tenang dan damai ini , saya mashih terdampar di sester .
kalau ikutkan . semalam semua pelajar dah mula beransur pulang ke kediaman masing- masing  sebab cuti lama wok , seminggu ! (lama ah tu)  .
sebab utama nya saya masih di penjara hijau ni, saya dan kawan - kawan yang lain menghadiri
 kem Math  kat UMt Sabtu ini .
tak heran mana lah , sebab minggu lepas dan dua minggu lepas dah balik rumah dah . huhu 
sebelum balik rumah , saya cadang dapat guna CC kat sester ni lama -lama dan bazirkan lektrik sekolah hehhe (kejam) . esok blarh lah saya dari sester . bercakap tentang exam =,="
result dan ranking dah keluar . tak paham lah , sebab result kali ni naik ah , mungkin yang lain pun tak study mana macam saya gak lah agak - agak . huhu
apa yang penting , saya nak terus pastikan result naik . SPM !! 
next exam bulan 5 ni . harap- harap semuanya baik-baik jew .insyaAllah ;)
pada tahun ini , saya impian saya termasuklah =
~ dapat jadi muslimah yang lebih baik 
~ dapat jadi pelajar yang dapat fokus dan cemerlang dalam SPM
~ dapat jadi yang terbaik
~ sentiasa kurus walaupun makan banyak 
~ memanfaatkan tahun terakhir sebagai pelajar sekolah ;')
insyaAllah , usaha . usaha dan usaha .
p/s : tak paham lah dengan Musfirah ni , tak padam -padam lagi amende yang aku suruh padam =,="




Dashboard Follow

Princess Here



I'm Princess Ain Fazdlina . 8teen y/o . I've spend my whole year in cottage which three fairies take care of me-there.I back to my mom and dad when I was 15. Unfortunately, a bad fairy cursed me to sleep forever. I hope that someday a prince will kiss me and break this spell. Wait! I'm sleeping , how can I write? Ha! Ha! That was angan2 mat jenin. I'm so not a princess :)
Princess Ain Fazdlina

Time Machine


Borak-borak


Thank You
Skin edit by Adsa Adam
Basecodes by Jaja
Others ; xx
skin edited by : Munn Zakaria