@iEn FazdLin@
music
My Music.

Home site Me Linkies STUFFS
Say Gudbye to FB , ain :(
Apr 5, 2012 ✿ 6:37 AM ✿ 0 Royal Person (s)

hey . pada masa ni , rasa ber-debar sangat kuat . banyak peristiwa berlaku sejak dua tiga menjak ni . Di Sester saya matangkan diri , macam-macam dah ber-laku . Kadang perkara yang berlaku banyak ajar kita apa itu kehidupan . Di akhir tahun persekolahan ini , moga semuanya baik -baik . huhu . Sebenarnya , rasa berdebar ni kuat sangat ! 9A perlu di-gapai ye Ain sayang ! . Yang ber-laku semuanya berhikmah kan . Moga Allah tentu-kan yang Terbaik buat diri ini . dan , buat saat ini , bermula dengan bismillah , saya ber-tekad ingin menutup FB yang pada hakikatnya merupakan satu kegemaran se-orang remaja untuk bersama kawan-kawan , takpe lah . terpaksalah berkorban SIKIT untuk kejayaan . kata nak jadi Doktor Gigi . tak-kan lah nak hadap FB je kan . HUHU . semoga Allah membantu saya lakukan yang terbaik <3 InsyaAllah . ;)
( kami classmates )

( ni buku nota je okey , bukan diarii ;p )

 setakat nii je , moga semua-nya berjalan dengan lancar ..
p/s : buat kawan-kawan , aku nak mintak maaf coz tak dapat nak upload gambar korang coz tenet sangat lah jenggggg . so soryyy , aku bagi ikut pendrive je oke ? =,="

Dashboard Follow

Princess Here



I'm Princess Ain Fazdlina . 8teen y/o . I've spend my whole year in cottage which three fairies take care of me-there.I back to my mom and dad when I was 15. Unfortunately, a bad fairy cursed me to sleep forever. I hope that someday a prince will kiss me and break this spell. Wait! I'm sleeping , how can I write? Ha! Ha! That was angan2 mat jenin. I'm so not a princess :)
Princess Ain Fazdlina

Time Machine


Borak-borak


Thank You
Skin edit by Adsa Adam
Basecodes by Jaja
Others ; xx
skin edited by : Munn Zakaria