@iEn FazdLin@
music
My Music.

Home site Me Linkies STUFFS
Buat :AmaLiyana ;)
Jan 11, 2013 ✿ 8:00 PM ✿ 1 Royal Person (s)

My next post is about my fren named Nur Amal Liyana anak Cg Obail pakar Addmath Terengganu ! #wahwah
Credit to Cg Obail ajar aku tusyen tahun lepas. Best gilaaaa ! Amal pun terer macam ayah dia Addmath !
Post ni segaja aku coretkan untuk suprisekan Amal yang dah baru habis sekolah
 (biar sebenarnya dia yang mintak :p lol ) HEHE

dan memang pun blog ini aku nak jadikan sebagai Diary terbuka sebab bukan ada rahsia sangat pun , lagipun segala yang berlaku sejak aku form3 ada aku kongsikan. Mungkin orang kata buat apa jugak blog-blog camgini bukan bagi faedah kat lain pun macam kongsi maklumat or wat eva. 
Orang yang narrow mind memang cakap camtu, dorang tak tahu yang suatu ketika nanti bila dah besar-besar aku dapat baca balik apa yang minda remaja aku karang , dan masa tu lah kita dapat kesan tahap kematangan yang semakin lama semakin hadir dalam diri sejak mula melangkah alam selain persekolahan. Banyak pulak membebel.:p Okey 

Back to the topic, Amal nak baca jugak kesah dia bila dia besar, so sebagai kawan yang baik aku postkan khas untuk Amal.
Aku kenal Amal masa mula-mula masuk SESTER, kitorang sekelas.Amal duduk sebelah Emy , Emy duduk sebelah aku tapi ada ruang lah antara kami ( pening? ) hehe, aku deskmate Rusha, Amal suka gelak kuat-kuat. Dulu masa form4 dia dan beberapa yang lain suka Saiko aku, stress jugak kadang tapi aku tak marah pun.
Masuk Form 5 Amal masuk kelas depan (bijak kan) , aku kelas pertengahan,
Then dia jadi PKR Gamma yang tegas dan berdidikasi dats why adik-adik junior suka kak amal #wahwah *kembang hidung. bomngg netup hidung mung amal HAHA
Amal comel sangat, comel sangat ( ayat Lisa Surihani HAHA) then, Amal bagi aku kawan yang baik sebab dia kawan dengan semua lah. Dia set-set SPC 
SPC tu Set Paling Comel. HaHa, gurau je, aku pun kadang was-was apa SPC .
Gambar kat atas tu gambar Amal dan Junior dia yang dia kasihi kalau tak silap nama Hasbi. Budak BIJAK jugak. Mung memang milihhh op amal :p HAHA.(padan muka) kidingg2 jah LOL
okay aku harap persahabatan kita berkekalan lah ya Amal, lagipun rumah aku dan mu bukan jauh sangat . Kalau mu kawen pun aku boleh sampai umah mu HEHE.
Credit to amal ajar aku cammane main Twtter. Well i'm kuno girl atas bumi yang fana ini huhu
Good Luck in your life , jangan lupa cari blog aku bila besar-besar nanti untuk kembalikan nostagia remajamu ! keep up the good works ( ayat Wulan Guritno dalam MLM) HEHE
May Allah bless us. Amin , insyaAllah
Love,
Ain yang anggun ( bila tulis anggun teringat mekya) :')

Disebalik gambar dibawah , bukan semua yang tahu dibelakang bukit itu ada sebuah tempat menjadi kenangan segelintir manusia , tempat itu adalah SESTER :)

Dashboard Follow

Princess Here



I'm Princess Ain Fazdlina . 8teen y/o . I've spend my whole year in cottage which three fairies take care of me-there.I back to my mom and dad when I was 15. Unfortunately, a bad fairy cursed me to sleep forever. I hope that someday a prince will kiss me and break this spell. Wait! I'm sleeping , how can I write? Ha! Ha! That was angan2 mat jenin. I'm so not a princess :)
Princess Ain Fazdlina

Time Machine


Borak-borak


Thank You
Skin edit by Adsa Adam
Basecodes by Jaja
Others ; xx
skin edited by : Munn Zakaria