@iEn FazdLin@
music
My Music.

Home site Me Linkies STUFFS
Bitara Dalam Kenangan
Feb 18, 2013 ✿ 9:06 AM ✿ 0 Royal Person (s)
17 Februari 2013
Kisah kehidupan lepasan SPM diteruskan, 
27 Januari 2013 tarikh penting untuk aku macam tarikh SPM jer, cuma kali ni tarikh test jpj untuk dapatkan lesen P kereta, nervous kot. So, pendek cerita aku pun kandas jalan raya. Bekeng mak aihh pok cik jpj, 
nama dia sampai sekarang masih ingat En. Z****i. 
Sedih tak terkira. 
Bukan apa, kesian lak kat mak ayah terpaksa kuarkan Rm100 lagi untuk test kedua.
Malam sebelum tuu kawan-kawan aku lak asyik wish goodluck bagai kat fb, maluuu nya bila kandas ni :'(

Pasrah dan mungkin ada hikmahnya,
Nadia dan Amal test hari sama, Nadia ada sangkut kat bukit but Amal lulus dengan jayanya.
17 Feb 2013, second test.
Malam sebelum tu aku tak dapat tidur, dup dap dup dap.
Jarang aku rasa seteruk malam tu.
Esokkannya. Hafiz pun test sama. Aimi Elyani pun, best dapat sembang dengan Aimi dengan lawak sempoi~
Alhamdulillah, Kali ni aku , Nadia, Aimi lulus. Legaa nya, senyum lebor keluar dari kereta. Jasamu dikenang Mak cik jpj yang baik hati. <3
Aiman Kb test jpj moto, jumpa lak dengan Aina Mustapha, siapa dia? kenalan masa sekolah rendah, makin lawa lah dia.sembang kejap je , dia test motor. lulus je. Alhamdulillah :)
Selamat tinggal kereta ber-clush ,selamat tinggal pondok Bitara, selamat tinggal semuanya haha (skill happy)

Apih, goodluck test minggu depan, :)

Aina, kenalan sekolah rendah yang tak suka cite Setia Hujung Nyawa gak hihi :)
 Aimi adop pic ( Takpe ingat agi kat aimi :))
yang baju merah tu Nadia, sebelah dia entah lah siapa, kawan Nadia kot ngeh ngeh :3

Alhamdulillah, semua dah ber-akhir, sekarang aku boleh fokus untuk risaukan result SPM lak, say goodbye to Bitara Padang Midin dan Terima Kasih kak Mie, selaku Cg aku kat sana. <3
Debaran dalam ingatan :)



Dashboard Follow

Princess Here



I'm Princess Ain Fazdlina . 8teen y/o . I've spend my whole year in cottage which three fairies take care of me-there.I back to my mom and dad when I was 15. Unfortunately, a bad fairy cursed me to sleep forever. I hope that someday a prince will kiss me and break this spell. Wait! I'm sleeping , how can I write? Ha! Ha! That was angan2 mat jenin. I'm so not a princess :)
Princess Ain Fazdlina

Time Machine


Borak-borak


Thank You
Skin edit by Adsa Adam
Basecodes by Jaja
Others ; xx
skin edited by : Munn Zakaria