@iEn FazdLin@
music
My Music.

Home site Me Linkies STUFFS
Kisah Zaman Silamku ;)
Feb 26, 2013 ✿ 6:38 AM ✿ 0 Royal Person (s)
~ Kenangan berputar kembali ~
Well, nampak tak pic atas tu ? Yeah, dats my parent dan abang aku zaman dia kecik dulu, zaman kehidupan aku yang kanak-kanak dah lama berlalu, sekarang sedang masuk ke fasa konon nak masuk alam dewasa lah kan, nama pun dah habis sekolah kot :3

 Kehidupan aku start pada hari Ahad, 22 Zulhijah, aku dilahirkan kat sebuah rumah guru SK Pulau Bahagia, Serada. Kesian kan , semua kawan-kawan lahir kat hospital, mungkin aku eksited sangat nak lihat dunia fana ni haha ( lawak hambar) . Memandangkan aku sorang ke perempuan, kawan baik aku masa tu abang lan je kot. so aoutomatik aku jadi TOMBOY ( nampak tak caps lock disitu).Aku ingat lagi ramai was-was tentang status jantina aku lelaki ke pompuan huhu. Semua orang nganjing aku yang aku hitam gila, tapi sekarang aku rasa tak lah hitam sangat kan huhu :'(

Aku ni dulu bukan main lah muka gelap gelita wajah seperti malam tak siang siang, yela, tiap hari main panas pakai seluar pendek then semangat lak sentiasa membara nak tangkap ikan kat parit , wuhuhu. Aku berhenti jadi tomboy lepas ada sorang jiran aku (lelaki) start kawan dengan aku, serius dia dah ubah aku jadi seorang perempuan. Tipu lah kalau aku cakap aku tak suka kat dia, aku memang suka dia dari kecik sampai ke sekarang (nampak kan kesetiaan aku) . Even dia tu entah kat mana, aku just suka dia sorang je , kalau ada jodoh lah kan tak ke mana.

Nama dia aku tak boleh lah sebut, biar rahsia sanubari, aku tak suka cakap sal lelaki tapi yang ni lah first time aku selitkan dia sikit sebab memori aku masih ada tentang lelaki ituu , wahhh. Moga dia pun berbahagia, sekarang rumah kitorang tak lah jauh sangat. Boleh je suatu tika nanti terserempak kat 7E ke apa kan hoho. Okay aku banyak mengarut ni.

Sekarang aku dah ada 2 orang adik lelaki, no sister ever, kesunyian jelas terpapar kat wajah, takpe, no sister , no sharing haha ( kejam). Now, jam 10.15 PM waktu Malaysia, 26 Feb, Kuala Terengganu dah tak menangis lagi, suasana hening aje. Moga memori zaman kanak-kanak aku sentiasa segar bila aku dewasa nanti. Memang kita akan sentiasa membesar menjadi dewasa, beranak pinak , tua ke apa kalau panjang umur lah kan, insyaAllah.

Tapi, kita boleh ubah diri kita, jangan terlalu nak jadi dewasa dan don't be a-dull-t ! ;D
Peace, credit to Nurin Izyani untuk idea post malam ni , memang aku boring sangat ni <3 ;D

P/s: Aku merindui kawan kawan kanak-kanak ribena ku dan kak farah hazwani kat Rusia tu . ~





Dashboard Follow

Princess Here



I'm Princess Ain Fazdlina . 8teen y/o . I've spend my whole year in cottage which three fairies take care of me-there.I back to my mom and dad when I was 15. Unfortunately, a bad fairy cursed me to sleep forever. I hope that someday a prince will kiss me and break this spell. Wait! I'm sleeping , how can I write? Ha! Ha! That was angan2 mat jenin. I'm so not a princess :)
Princess Ain Fazdlina

Time Machine


Borak-borak


Thank You
Skin edit by Adsa Adam
Basecodes by Jaja
Others ; xx
skin edited by : Munn Zakaria