@iEn FazdLin@
music
My Music.

Home site Me Linkies STUFFS
Debaran Result SPM Kian Terasa
Mar 17, 2013 ✿ 4:03 AM ✿ 2 Royal Person (s)

Alhamdulillah, masih bernafas saat ini.
Well, post kali ni memang khas untuk apa yang akan berlaku pada Khamis ni 21 mac 2013.
Tiada siapa yang tahu apa yang akan berlaku hari itu, sememangnya tarikh tu merupakan tarikh penting buat batch 95 , Karta Xii.

Dup Dap Dup Dap. Harini Ahad, tinggal just 3 hari lagi sebelum 21 Mac.
Memang minggu yang mendebarkan buat kami lepasan SPM 2012.
 Takut , Nervous , Speechless, Stress, bla bla bla. Semua dirasai. Makan ayam pun dah kurang nikmat pada minggu ni. Hilang sikit selera makan tapi selera tidur tetap terbaik, hihi 
(boleh pulak aku bergurau dalam post serius ni)

Ayah dah ambil cuti untuk teman aku Khamis ni, rasa macam argh takut, ayah bekeng kot.
Mungkin ayah target yang terbaik yang dapat aku hasilkan sama macam abang dulu, tapi maafkan kak kalau tak dapat penuhi result tu dengan semua tercalit hanya A- , A atau A+. Maafkan saya  Abang dan Kak adalah insan yang berbeza.

Disamping ini, ke-nervous-san aku kian terasa apabila beberapa senior yang bijak pandai mula wish dan nak tahu pasal result Khamis ni. Segan gila kot, saya tak setererr kalian semua. tsk tsk.
Then , kakak senior  yang di sayangi kat Rusia pun wish, tacing kot. Thanks Kak Farah !

Apa lagi boleh buat, aku hanya mampu berdoa dan pasrah even ayah ada cakap
" Kak, apa kata Khamis ni pukul 10 kita cek result ikut sms then kalau result ok kita gi sekolah, kalau tak okay esokkan (Jumaat) je lah kita gi"
well, mak tak sokong walaupun apa yang ayah cakap tu legakan aku sikit.
Berdoa dan terus berdoa,moga 9A plus milik kita bersama. Mohon Khamis ini merupaka satu hari yang baik untuk aku, Karta dan warga batch 95. goodluck guyss ! All dabest ! Miss Karta much much.
Love ,
Me.


Dashboard Follow

Princess Here



I'm Princess Ain Fazdlina . 8teen y/o . I've spend my whole year in cottage which three fairies take care of me-there.I back to my mom and dad when I was 15. Unfortunately, a bad fairy cursed me to sleep forever. I hope that someday a prince will kiss me and break this spell. Wait! I'm sleeping , how can I write? Ha! Ha! That was angan2 mat jenin. I'm so not a princess :)
Princess Ain Fazdlina

Time Machine


Borak-borak


Thank You
Skin edit by Adsa Adam
Basecodes by Jaja
Others ; xx
skin edited by : Munn Zakaria