@iEn FazdLin@
music
My Music.

Home site Me Linkies STUFFS
Kembalilah Semangat.
Mar 23, 2013 ✿ 9:05 PM ✿ 0 Royal Person (s)
Pain makes people change.
21 Mac lepas, aku kecewa.
Kadang rasa sedih buat aku putus semangat, result?
Ramai cakap, "okay lah tu result camgitu, ramai lagi yang dapat rendah daripada tu"
Rasa kecewa sebab keputusan spm sendiri tak dapat naik macam kawan-kawan lain, deskmate.
Lagi terasa bila result sester gempak daripada tahun lepas, kadang rasa macam tak dapat teruskan hidup.
Astaghfirullah. Aku tak dapat tipu diri sendiri yang aku sedih dan aku nekad nak ubah kegagalan ni, 
kata nuringg :
" kegagalan mengajar kita untuk terus berusaha, cuma manusia itu sendiri yang meletakkan diri dia untuk terus gagal atau memilih untuk berusaha untuk berjaya, Allah dah buat yang terbaik."

Susah kalau dillahirkan dalam golongan bijak pandai, sakit bila tak dapat banggakan mak ayah. 
Sakit sangat. :'c

 


Dashboard Follow

Princess Here



I'm Princess Ain Fazdlina . 8teen y/o . I've spend my whole year in cottage which three fairies take care of me-there.I back to my mom and dad when I was 15. Unfortunately, a bad fairy cursed me to sleep forever. I hope that someday a prince will kiss me and break this spell. Wait! I'm sleeping , how can I write? Ha! Ha! That was angan2 mat jenin. I'm so not a princess :)
Princess Ain Fazdlina

Time Machine


Borak-borak


Thank You
Skin edit by Adsa Adam
Basecodes by Jaja
Others ; xx
skin edited by : Munn Zakaria