@iEn FazdLin@
music
My Music.

Home site Me Linkies STUFFS
Masa Perubahan
Mar 25, 2013 ✿ 8:38 AM ✿ 0 Royal Person (s)
Masa mampu mengubah keadaan, masa jua mematangkan seseorang.
Peristiwa, kejadian, pertemuan, perancangan semua dah ditentukan, kita hanya merancang. Yakin dengan dengan ketentuan Allah tu bagi aku penting sebagai umat Islam. Jangan goyah bila di-uji, 
tapi cakap memang senang, yang merasakan tu bergolak kesakitan. Ya, kesakitan.
Sangat beruntung mereka, mereka yang tak pernah merasa berada di-bawah.
Kadang aku teringat, banyak mulut bersuara lantang menyedapkan keadaan 

" Roda kehidupan sentiasa berputar, selagi hidup tak semestinya kita sentiasa berada di-atas, kadang tersungkur di-bawah juga satu yang perlu dalam kehidupan untuk membawa diri sedar jangan selalu berasa selesa dengan keadaan"

Well, aku setuju dengan pendapat itu, tapi bagi aku, sangat beruntung mereka mereka yang sentiasa di zon aman dan selesa, tak pernah jatuh, sentiasa kuat.Bertuahnya badan.
Selepas 21 Mac lalu, aku tekad kan diri untuk beransur pergi daripada dunia maya yang makin suram, facebook, twitter, dan etc.
Tapi aku tak pergi membawa diri sampai tutup semua tu, banyak maklumat perlu di ketahui .
Mengubat rindu buat sahabat handai lagi perluu.

"Dont be sad" , buku setebal 600 muka surat ni memang perlu aku telitikan, sesuai dengan situasi emosi semasa tika ni, moga buku setebal novel harry potter ni mampu mengembalikan semangat aku, semangat untuk terus bersaing, semangat untuk meneruskan kehidupan.

Buat Kak Farah, ain mintak maaf . Beratnya hati nak bukak butang chatbox nak chat dengan kak farah. Sangat berat. Apa-apa pun yang terjadi, mungkin blog ni sekadar ruangan luahan sedikit perasaan, takde yang baca cuma untuk diri sendiri merenung dan muhasabahkan diri.Bukan berceloteh menghebohkan cerita suka duka di Fb dan Twitter lagi, rasa macam entah pape je aku rasa.

Tahniah Kartarianss, terima kasih atas segala kenangan dan tahniah banggakan sekolah.
Sekarang, aku dah faham, betapa peritnya kejatuhan. Aku nekad untuk tebus , bagi aku yang jatuh tak selalu jatuh. Terima kasih buat mak ayah yang tak putus bagi sokongan , tanpa mereka putus terus harapan untuk melangkah setapak kedepan. Tenangkan diri, Aingg. Dulu aku bajet matang, sekarang aku perlu untuk matang demi masa depan. Selamat berjuang untuk diri sendiri, Ain Fazdlina. Ingat Allah. Moga kejayaan menanti kelak, rezeki masing-masing , ingat Ain. 
Mood : masih mecari kekuatan dan semangat
Assalamualaikum. :')


Dashboard Follow

Princess Here



I'm Princess Ain Fazdlina . 8teen y/o . I've spend my whole year in cottage which three fairies take care of me-there.I back to my mom and dad when I was 15. Unfortunately, a bad fairy cursed me to sleep forever. I hope that someday a prince will kiss me and break this spell. Wait! I'm sleeping , how can I write? Ha! Ha! That was angan2 mat jenin. I'm so not a princess :)
Princess Ain Fazdlina

Time Machine


Borak-borak


Thank You
Skin edit by Adsa Adam
Basecodes by Jaja
Others ; xx
skin edited by : Munn Zakaria