@iEn FazdLin@
music
My Music.

Home site Me Linkies STUFFS
New Life
Jun 7, 2013 ✿ 4:24 AM ✿ 0 Royal Person (s)

Assalamualaikum ,
Hidup diteruskan. Alhamdulillah masih bernyawa walaupun kurang sihat.
Ujian Allah kot nya. sabar.
Sejak 26 Mei 2013, kehidupan ini mula berubah situasi, hidup UPM ada kesah tersendiri
Pengalaman kot, cabaran utama setakat ni nak ubah loghat Trengganung kepada bahasa KL
serius susah buat anak jati ganu yang membesar 18 tahun di Terengganu.

Al kesah nya di rasai juga bersama kawan kawan Asper 9 dan rasa bertuah dapat roommatesh yang 
nice dan baik .
 Perkenalkan : Haalah , orang Selangor je hari hari balik umah *ada nada jeles , Alia ,orang kelatey yang pandai cakap KL kay haha lucu benge Alia , Leeka orang ganuuu ,sedap cakap ganu dengan dia  , Nurul ,orang  nogori yang sangat bersemangat nak sertai macam macam aktiviti, berbeza dengan diri ni yang pemalas , then, Ummu orang Kedah bak hangg. Pekat loghat dia, sekali aku cakap kedah. :)
Seronok kenal kalian tau. Walahhh blog G. hehe

Okay identiti aku disembunyikan di sebalik tudung haha. Bajet kot Ain -,-"

Kuliah bermula hari Selasa
Kuliah 4 tempat aku belajar daripada 18 kuliah semuanya.
Hari hari naik bas, berebut bas. Haha pengalaman yang manis.
Classmatesh aku ramai orang Kedah,
tapi aku rapat dengan Mirahh sebab dia orang ganuuu (nampak asabiah) haha

Flat Ikan , tempat beli buku ori dan tak ori, semua ada. 
Untung kalau kerja kat tu . Lakuu weh.
Semua nak kena guna duit kan huhuhu
Aku sedaya upaya berjimat cermat. Bila jauh dengan keluarga , memang kena jimat. 
Kurus gak aku ekgi. huhu (Y)

Aku jumpa Kak Farasieha, jiran sebelah bilik merengkap senior Mak Lagam duluu,
Kak Fara kuruss gila, tak cam mane dia, tapi still lawa haha
Kak Fara famous ni kat  UPM, CGPA 3.8 kot, bijokk walaupun aktif sukan 
(okay nampak ke stalker lan aku hehe ).
Terima kasih Kak Fara kadang bagi maklumat yang membantu. Tapi jarang dapat jumpa dia sebab memang sibuk kot dengan exam . :)
kak farasieha :)


Bila sebut pasal makan, yang best kat Putra Foodcourt, tapi jauh gilaaaa (bagi aku) sebab kena jalan kaki dalam 200m
Memang aku suka berjalan pun kan, dekat dengan pusat kesihatan, kan best kalau aku dapat blog KPZ 
dekat sikit hehe .Dok baik sunguk Aingg.

Okay esok cuti. 
Sabtu baru cuti, rasa pelik sebab biasa cuti Jumaat.
Kena biasa kan diri
Setakat ni tak de lah homesick just rindu sangat kat YongYongg ( kucing)
Harap harap dia sihat dan tak mati kerinduan kan tuan dia ni huhu :(

Moga kehidupan asasi ini dipermudahkan Allah. 
Amin.
Insya Allah ,
Love :)

Dashboard Follow

Princess Here



I'm Princess Ain Fazdlina . 8teen y/o . I've spend my whole year in cottage which three fairies take care of me-there.I back to my mom and dad when I was 15. Unfortunately, a bad fairy cursed me to sleep forever. I hope that someday a prince will kiss me and break this spell. Wait! I'm sleeping , how can I write? Ha! Ha! That was angan2 mat jenin. I'm so not a princess :)
Princess Ain Fazdlina

Time Machine


Borak-borak


Thank You
Skin edit by Adsa Adam
Basecodes by Jaja
Others ; xx
skin edited by : Munn Zakaria