@iEn FazdLin@
music
My Music.

Home site Me Linkies STUFFS
Kehidupan :)
Sep 18, 2013 ✿ 8:21 AM ✿ 0 Royal Person (s)
Assalamualaikum
dah lima purnama menyepi,

Hidup masih diteruskan, alhamdulillah masih bernyawa. Alhamdulillah.
Sem 1 dah berakhir. Exam? final? 
Fizik aku musnah mungkin. Silap aku tak fokus dan usaha lebih. Tak paham, diam je, bodoh sombong. 
Padah la.
Raya pun tahun ni, abang tak balik. Agak hambar. 
Pindah bilik aras 4, aku paling frust. Tapi sekarang dah boleh terima bilik baru.
Aku rindu Rusha, Eljay, Yoh, dan semuanya. Sangat.

Kadang, 
aku pikir, kenapa dengan aku ni ? 
rasa kosong. Mungkin banyak sangat dosa. Banyak.
aku tak pandai mengarang. 
Cuma, aku nak sangat bagitahu,

Aku tak boleh terima, 
Aku tak boleh terima,
Tak boleh........
Tengok, nak ikhlas kan diri pun susah
Susah.
Kalau 
asyik bermain perasaan.
Maaf






Dashboard Follow

Princess Here



I'm Princess Ain Fazdlina . 8teen y/o . I've spend my whole year in cottage which three fairies take care of me-there.I back to my mom and dad when I was 15. Unfortunately, a bad fairy cursed me to sleep forever. I hope that someday a prince will kiss me and break this spell. Wait! I'm sleeping , how can I write? Ha! Ha! That was angan2 mat jenin. I'm so not a princess :)
Princess Ain Fazdlina

Time Machine


Borak-borak


Thank You
Skin edit by Adsa Adam
Basecodes by Jaja
Others ; xx
skin edited by : Munn Zakaria