@iEn FazdLin@
music
My Music.

Home site Me Linkies STUFFS
Manusia.
Dec 6, 2013 ✿ 5:34 AM ✿ 0 Royal Person (s)




Hai. Assalamualaikum.
Hari berganti hari, masa mematangkan kita. 
Aku mula kenal ramai orang, semua cantik handsome jee.
dalam kehidupan disini, kuperhati tingkah laku mereka
ya, memerhati
sekali aku pandang kau, aku ingat apa kau buat. 
Baju yang pernah kau pakai, beg dan segalanya.
Macam creepy. Saiko. 
Tapi aku cuma ambil tahu.
Penat jadi bz body cam aku ni

Ada yang baik, aku tegur setiap hari, senyum mesra bergelak ketawa.
Mereka tu yang aku selesa.

Ada yang baik kat alam maya je, 
kadang jumpa segan tak semena, cuak awkward semuanya
lama lama aku buat derk je
 bukan senang nak mesra

kita hanya manusia biasa

Aku cuba senyum. 
Harap kau pun sama. :)

Ada yang suka menipu, aku tau kau tipu
Ada yang baik akhirat, dunia sikit abai
Ada yang imbang semua
Ada yang berubah menutup aurat
Semua orang berubah. Berubah biarlah kearah positive
 Selamat Malam 
18 tahunku 

#NoteToSelf







Dashboard Follow

Princess Here



I'm Princess Ain Fazdlina . 8teen y/o . I've spend my whole year in cottage which three fairies take care of me-there.I back to my mom and dad when I was 15. Unfortunately, a bad fairy cursed me to sleep forever. I hope that someday a prince will kiss me and break this spell. Wait! I'm sleeping , how can I write? Ha! Ha! That was angan2 mat jenin. I'm so not a princess :)
Princess Ain Fazdlina

Time Machine


Borak-borak


Thank You
Skin edit by Adsa Adam
Basecodes by Jaja
Others ; xx
skin edited by : Munn Zakaria