@iEn FazdLin@
music
My Music.

Home site Me Linkies STUFFS
"Wayang Free"
Dec 21, 2013 ✿ 12:46 AM ✿ 0 Royal Person (s)

Minggu berganti minggu
Pelbagai peristiwa dah berlaku
Betul kata Ain. Eh ,Kak Ida, eh bukan.  Ain sajda :P
“wayang free”  means cakap tak serupa bikin. Aku ke? Terasa jela ain fazdlina eh. 

Manusia , kadang
Aku tak faham dengan mereka,
Kenapa aku perlu berhadapan mereka semua.
Mereka yang kadang buat aku hairan dan terdetik dalam hati
“kenapa korang boleh buat macam tu, kenapa?”
Memang manusia tak sempurna, aku bercakap atas nama insan yang bergelar manusia.

Mungkin aku dua kali lima.
Sayang, awalnya aku tabik kau,
Tapi sayang, kau gunakan agama, konon atas status tunang kau, kau boleh berdua dua denga dia.
Korang bukan suami isteri, yang haram tetap haram .Aku mungkin tak sealim dia. Bila ada yang tegur, pantas kau patahkan tiap teguran dengan bahas kau. Sayang, kau guna agama untuk tu. Aku bukan nak jaga tepi  kain orang, Cuma rimas dengan keadaan.

Kadang, apa yang kau buat, tolongla fikir dulu kesannya
Kadang mungkin kau terlalu mesra, sedar tak ramai yang tak selesa?
Kadang mungkin kau jadi diri sendiri, tapi kau boleh berubah menjadi diri sendiri yang lebih baik mungkin ?. Berubah ke arah kebaikkan bila kau tahu apa yang kau buat tu salah. Kan ?

Aku pun tak sempurna. 
Aku tak dapat nak tegur  depan depan, kau kuat dengan bahas kau, so means aku cakap belakang ke? 
Mungkin bercakap dengan blog aku ni je, aku pun tak lari dari buat salah. 
Tiada siapa yang dimention dalam ni, so kalau kau nak terperasan, tu bukan salah aku. 

Kau hebat dengan rakan rakan yang backup kau. Ayat pedas pedas, sound direct depan depan. Gerun. 
Cuma nak bagitahu, kita hidup dalam kumpulan. Jaga hati masing masing. Maaf.

Aku nak promote suatu video ni, mungkin ego kita boleh kurang dan tak berat nak mintak maaf bila buat salah . Emm




Dashboard Follow

Princess Here



I'm Princess Ain Fazdlina . 8teen y/o . I've spend my whole year in cottage which three fairies take care of me-there.I back to my mom and dad when I was 15. Unfortunately, a bad fairy cursed me to sleep forever. I hope that someday a prince will kiss me and break this spell. Wait! I'm sleeping , how can I write? Ha! Ha! That was angan2 mat jenin. I'm so not a princess :)
Princess Ain Fazdlina

Time Machine


Borak-borak


Thank You
Skin edit by Adsa Adam
Basecodes by Jaja
Others ; xx
skin edited by : Munn Zakaria